FAQs

Welcome to our support portal

Frequently Asked Questions

  1. There are no frequently asked questions was found.

Latest Questions

  1. Koster det noe å returnere en penn?

    Retur av produkt er kun gratis dersom Penshop har levert feil vare eller uriktig inngravering. Dersom dette er tilfellet, vil du motta en etikett for gratis retur slik at kostnadene blir dekket. Kontakt oss på: info@penshopeurope.com.

    Read more
  2. Kan jeg returnere en penn med inngravering?

    Dessverre tar vi ikke inngraverte penner tilbake, med mindre Penshop har gjort en feil i inngraveringen.

    Read more
  3. Kommer pennene i eske?

    Alle luksuspenner leveres i en matchende gaveeske. Esken sikrer trygg oppbevaring av pennen og gjør gaven enda mer personlig.

    Read more
  4. Hvor sender jeg penner til reparasjon?

    Du kan returnere dine bestillinger opptil 30 dager etter mottak til:

    Penshop Europe B.V.
    Edisonstraat 11 A
    4004 JL Tiel
    Nederland

    Read more
  5. Jeg har en fyllepenn som ikke fungerer som den skal. Hva kan jeg gjøre?

    Dersom fyllepennen ikke fungerer, er det best å putte pennesplitten i en kopp lunkent vann med en dråpe vaskemiddel over natten. Skyll pennesplitten grundig og la den tørke. Fyll den deretter opp med blekk og skriv med den. Dette burde løse problemet.

    Read more
  6. Jeg vil bestille flere penner. Kan jeg sende inn en separat liste med navn?

    Selvfølgelig er det mulig å bestille mer enn en penn med en separat liste med navn via Penshop. Når du bestiller via nettbutikken, ber vi deg fylle ut de to inngraveringslinjene «PER E-MAIL». Merk: Ikke legg til annen tekst enn PER E-MAIL, ellers blir denne teksten inngravert på pennene. Send deretter bestillingsnummeret og listen med navn som skal inngraveres på epost til: info@penshopeurope.com.

    Read more
  7. Kan jeg få logoen min inngravert og hva koster det?

    I tillegg til å kjøpe penner og fyllepenner på Penshop er det også mulig å få logoen din inngravert på pennene. Kostnadene for oppsett av logoinngravering er +-kr375. Kostnadene for inngravering er +- kr10 per penn. Logoen må på forhånd vurderes for teknisk gjennomførbarhet. For ytterligere spørsmål ber vi deg kontakte vår kundeservice via epost: info@penshopeurope.com.

    Read more
  8. Kan jeg motta en faktura uten moms?

    Selvstendig næringsdrivende og selskaper utenfor Nederland kan motta en faktura uten moms, dersom et gyldig og verifiserbart skattenummer kan fremvises. Opprett en konto som bedriftskunde med ditt organisasjonsnummer for verifisering. For mer informasjon om prosedyrer ber vi deg kontakte kundeservice via vårt nettsted.

    Read more